CDV Webquest Cicle Mitjà – El cas de la desaparició de població WEBQUEST Clica a la imatge per accedir a la Webquest del Cas 1: LA DESAPARICIÓ DE POBLACIÓ Share this:Click to share on Facebook (Opens in new window)Click to share on Twitter (Opens in new window)Click to share on Pinterest (Opens in new window)Click to share on WhatsApp (Opens in new window)Click to share on Telegram (Opens in new window)Click to email a link to a friend (Opens in new window)
Paraules clau CM Desxifra les paraules clau i descobreix algunes causes que afecten a l’evolució de població
Avaluació de les proves de Cicle Inicial Assegura’t de la validesa de les proves que vas recollint per a resoldre el cas.
Prova 5: Piràmide població per continents Al món també està desapareixent població? Esbrina què passa!
Gràfiques moviment natural de la població de Vistabella Dades oficials del Vistabella: naixements, defuncions i creixement natural de població